Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné ustanovenia


Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami sa upravujú práva a povinnosti zmluvných strán medzi spoločnosťou 42 s.r.o., so sídlom Suché miesto 82, 900 25 Chorvátsky Grob, IČO: 50 361 091, DIČ: 2120289776, IČ DPH: SK2120289776, zapísanou v Obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I., Oddiel: Sro, vložka číslo: 111935/B (ďalej len predávajúci) a zákazníkom (ďalej len kupujúci), ktoré vyplývajú z kúpnej zmluvy. Predmetom kúpnej zmluvy je tovar umiestnený na internetovej stránke Nekonecno.sk. Pre zákazníkov (kupujúci) zverejňuje naša spoločnosť 42 s.r.o. (predávajúci) ponuku tovarov a umožňuje ich zákazníkovi objednávať prostredníctvom internetu.

Odoslaním objednávky formou elektronického obchodu Nekonecno.sk zákazník vyjadruje, že si všeobecné obchodné podmienky prečítal v plnom rozsahu, porozumel ich obsahu a všetkým podmienkam a že s nimi súhlasí. Zároveň tiež potvrdzuje, že tieto všeobecné obchodné podmienky sa budú vzťahovať na všetky kúpne zmluvy uzatvorené prostredníctvom tohto e-shopu. Všeobecné obchodné podmienky sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy.

Náš team je vám k dispozícií počas pracovných dní od 10:00 do 18:00, neváhajte nás kontaktovať.
 

Registrácia


K objednávaniu tovaru v našom e-shope registrácia nie je povinná. Zákazníkom sa môže stať každá fyzická spôsobilá na právne úkony a prejavila záujem zaobstarať si tovar prostredníctvom tohto internetového obchodu.

Ak by ste sa však rozhodli vytvoriť si konto (sekcia Moje Nekonečno) získate tým nezanedbateľné výhody:

·        Výhodnejšie podmienky pri nákupoch, špeciálne ceny len pre registrovaných

·        Pravidelné informovanie o novinkách a akciách

·        Možnosť zúčastňovať sa súťaží a iných aktivít organizovaných (alebo spoluorganizovaných) našou spoločnosťou

·        Informácie o stave práve vybavovaných objednávok

·        Dokonalý prehľad o všetkých doteraz zakúpených produktoch

·        Obľúbené položky 

K vytvoreniu konta Moje Nekonečno je nutné vyplniť registračný formulár. 
 

Objednávanie tovaru a spôsob uzatvorenia kúpnej zmluvy


Ak ste si zo širokej ponuky našich produktov vybrali to po čom vám srdiečko piští, neváhajte prejsť k samotnému uskutočneniu záväznej objednávky. V sekcii Ako nakupovať sa dozviete všetko do najmenších podrobností.
Po vložení produktov do košíka a vyplnení potrebných údajov vo formulári objednávky vám na vami uvedenú e-mailovú adresu v objednávke bude do niekoľkých minút zaslaná notifikácia o prijatí objednávky. To je dobré znamenie, môžete si tak byť istý, že objednávka k nám prešla v poriadku. Tento mail je však len informačný a nepovažuje sa za záväzné akceptovanie objednávky.
Záväzným akceptovaním objednávky je až telefonické, alebo emailové potvrdenie objednávky s presnými informáciami o predpokladanom termíne odoslania objednávky.

Vytvorením objednávky kupujúci zároveň berie na vedomie, že doručenie tovaru je spoplatnené aktuálne platným sadzobníkom poplatkov za dopravu. Ich výška je uvedená priamo v objednávkovom formulári a tiež v sekcii Všetko o nákupe, doprava a platba.
 

Ceny


Cena tovaru je konečná a zahŕňa daň z pridanej hodnoty (DPH) a recyklačné poplatky. Cena naopak nezahŕňa poplatky spojené s doručením tovaru.
„Akciová“ cena je zvyčajne ohraničená dobou trvania akcie, ktorú uvádzame v detaile produktu, alebo do vypredania zásob.
Akékoľvek zľavy poskytnuté našim e-shopom nie je možné spájať ani nijako kombinovať. 

 

Stornovanie objednávky


Ak ste sa s nejakého dôvodu rozhodli objednávku, ktorá ešte nebola vybavená zrušiť, čo najskôr nás o tom informujte. (Kontakty). V prípade, že ste tovar už zaplatili, budú vám peniaze vrátené v čo najkratšom čase (obyčajne obratom), najneskôr však do 14 dní od zrušenia objednávky a to na účet, z ktorého boli odoslané pokiaľ sa nedohodneme inak.

Zároveň si vyhradzujeme právo vašu objednávku stornovať. A to v prípade, pokiaľ nie sme schopní vašu objednávku uspokojivo vybaviť napriek všemožnému úsiliu, napr. z dôvodu stiahnutia produktu z trhu výrobcom, nami nezavinené predĺženie doby dodania, zmenu ceny pri tituloch, ktoré ešte nevyšli (tzv. predobjednávkach), a podobne. V takýchto prípadoch vás budeme čo najskôr informovať, prípadne sa snažiť dohodnúť náhradné riešenie osožné pre obe strany. Kontaktovať vás budeme mailom, alebo telefonicky.
Podrobnejšie informácie spolu s popisom ako postupovať pri stornovaní objednávky nájdete v sekcii Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy

 

Dodacie lehoty


Väčšinu ponúkaného tovaru sa snažíme mať na sklade k okamžitému odberu. Informáciu o dostupnosti produktu uvádzame pri výpise v katalógu produktov, v samotnom detaile produktu a samozrejme túto informáciu nájdete aj pri vytváraní objednávky.

Nájdete u nás viacero druhov dostupnosti:

·        ihneď = tovar posielame nasledujúci pracovný deň po akceptácií objednávky.
do „nejaký termín“, napríklad do 3 dní, 5 dní, 7 dní,... = takto označený tovar je práve na ceste od dodávateľa k nám, vy si ho však môžete objednať už v predstihu a získať tak istotu, že sa ujde práve vám. Niektoré produkty (tričká, figúrky, UK komiksy,...) objednáme totiž len v kusovo ohraničených množstvách a ich doobjednanie si môže vyžiadať dlhší čas.

·        do 2-3 týždňov = ide o tovar, ktorý sa nachádza na skladoch našich zahraničných dodávateľov, ale v prípade vytvorenia objednávky by pre nás nemal byť problém uvedený tovar pre vás zabezpečiť. Vtedy sa dodacia lehota pohybuje v rozmedzí približne troch týždňov. Ak by mala táto doba presiahnuť uvedené obdobie, okamžite vás budeme informovať.

·        Mesiac/Rok napr. 01/2020 = zvyčajne sa jedná o predpredaj, čiže tovar, ktorý už bol ohlásený výrobcom (dodávateľom), ale ešte nie je v predaji. Aj napriek tomu si na takýto tovar môžete vytvoriť tzv. „predobjednávku“. Budete tak mať tovar medzi prvými (často dokonca v deň vydania) a navyše za zvýhodnenú cenu. A občas aj nejaký bonus navyše v podobe darčeku k predobjednávke. Všetky termíny uvádzané pri produktoch v predpredaji majú len informačný charakter a môžu sa kedykoľvek zmeniť. Za zmenu termínu nenesieme zodpovednosť.

Pri tovare, ktorý nemáme aktuálne na sklade sa opierame o informácie našich dodávateľov. Občas sa však stane, že nám nedajú včas vedieť zmeny týkajúce sa dostupnosti, alebo ceny a my následne nie sme schopní uspokojiť vašu požiadavku. V takom prípade budete ihneď o vzniknutej situácií informovaní, v prípade stornovania už zaplatenej objednávky peniaze vrátime rovnakou cestou ako k nám prišli v čo najkratšom termíne.
 

Podmienky a spôsob dodania tovaru


Objednávku sa zaväzujeme vybaviť najneskôr do 7 dní od potvrdenia objednávky ak nie je dohodnuté inak.

Záväzok dodať tovar sa považuje za splnený odovzdaním tovaru prepravcovi o čom budete informovaný emailom, telefonicky, alebo zaslaním krátkej textovej SMS správy. Je už potom na vás, aby ste zabezpečili prijatie zásielky v dohodnutom čase a mieste či už osobne, alebo poverenou osobou. Ak vám ani po prijatí informácie o odoslaní zásielky vaša objednávka nebola doručená, kontaktujte prosím dopravcu, ale kľudne aj nás. Po preverení dôvodov prečo vám zásielka nebola včas doručená vás budeme informovať e-mailom.

V prípade, že ste registrovaný zákazník, stav svojej objednávky si môžete kedykoľvek kontrolovať aj vo svojom profile v sekcii Moje Nekonečno.

Pri prevzatí objednávky od kuriérskej spoločnosti si zásielku poriadne skontrolujte. V prípade, že zásielka na prvý pohľad javí známky mechanického poškodenia, obsah zásielky sa nezhoduje s faktúrou/objednávkou, samotný tovar je poškodený či ste zistili nejaké iné nedostatky je nutné spísať v prítomnosti kuriéra tzv. reklamačný protokol a do škodového listu uviesť zistený stav. Pri nesplnení spísania škodového zápisu nemôžu byť dodatočné reklamácie akceptované. Ak je obal zásielky viditeľne mechanicky poškodený spôsobený prepravou, zásielku nie ste povinný prevziať.

V prípade, že doručená zásielka bez známok vonkajšieho poškodenia neobsahuje tovar zhodný s faktúrou/objednávkou, alebo je tovar napriek tomu mechanicky poškodený, bezodkladne nás o tom informujte, aby sme mohli čím skôr zjednať nápravu.

Spolu s tovarom obdržíte aj účtovný doklad (faktúru), ktorá zároveň slúži aj ako záručný list. V prípade úhrady za zásielku formou dobierky slúži ako doklad o zaplatení zásielky písomné potvrdenie pri prevzatí.

Záväzok dodať objednaný tovar považujeme za splnený aj v prípade, že tovar na dohodnutom mieste a čase neprevezmete a zásielka sa nám vráti. V takom prípade si vyhradzujeme právo od kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať náhradu nákladov spojených so spätným zaslaním tovaru. Opätovné zaslanie objednávky, resp. obnovenie kúpnej zmluvy bude možné až po vzájomnej dohode.

Skontrolujte si preto prosím dôkladne všetky údaje pri vypĺňaní objednávky ešte pred jej odoslaním. Predídete tak zbytočným komplikáciám. Nezodpovedáme za chybne vyplnenú adresu dodania, alebo za oneskorenú dodávku dopravcom či situáciu, ktorú nie je v našich silách ovplyvniť (zemetrasenie, atď.).

Vlastnícke právo k tovaru získavate až jeho prevzatím v mieste doručenia a po zaplatení celej kúpnej ceny.
 

Možnosti a spôsob platby


Na úhradu za tovar máte hneď niekoľko možností:

·        Dobierka

·        Platba vopred bankovým

·        Pri osobnom odbere možnosť uhrady za tovar aj platobnou kartou cez terminál, alebo hotovosťou.

·        Darčeková poukážka, kupón (obyčajne obdržíte pri rôznych marketingových akciách)

Súčasťou každej zásielky je priložená faktúra (daňový doklad), ktorý zároveň slúži aj ako záručný list. Ak faktúru v zásielke nenájdete bezodkladne nás informujte.
 

Poštovné a iné poplatky


K cenám uvedeným na našom e-shope Nekonecno.sk účtujeme poplatky za doručenie podľa výberu dopravcu, spôsobu platby a miesta (územia) doručenia. Aktuálny sadzobník všetkých poplatkov nájdete tu, ale aj vo formulári pri samotnom procese vytvárania objednávky. V prípade nejasností nás neváhajte kontaktovať.

 

Záručná doba a reklamácia tovaru


Na všetok tovar ponúkaný v našom e-shope je záručná doba 24 mesiacov ( 
§ 620 Občianskeho zákonníka). Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru
Na všetok použitý, alebo mierne opotrebovaný tovar ponúkaný v našom e-shope je záručná doba 12 mesiacov ( 
§ 620 Občianskeho zákonníka). Ak má takýto tovar nedostatky, budete na nich upozornení už pri kúpe. Na tieto nedostatky sa záruka nevzťahuje. Záručná doba začína plynúť dňom prevzatia tovaru. 

Zaručiť sa môžeme za:

·        dodržanie ceny, ktorá bola aktuálna v čase potvrdenia vašej objednávky

·        kvalitné zabalenie a odoslanie tovaru bez vád (s výnimkou použitého tovaru)

·        100% akceptáciu tzv. skrytých vád (napr. chýbajúce, alebo poprehadzované strany v knihe/komikse) čiže vady, ktoré nie je možné odhaliť v čase predaja tovaru

·        dodanie tovaru v kvalite a množstve podľa objednávky (ak bola akceptovaná z oboch strán)

·        vynaloženie maximálneho úsilia pri vybavovaní vašich požiadaviek (i keď tiež sme len ľudia...)

·        daňový doklad (faktúry) v súčasti každej zásielky

Naopak, zaručiť sa nemôžeme za sľuby tretích strán, ako napríklad:

·        oneskorené doručenie zásielky vinou dopravcu

·        poškodenie zásielky zlou manipuláciou počas dopravy zásielky (Nepreberajte!)

·        chybne zadané údaje (preklep v adrese, neuvedené, alebo falošné telefónne číslo či iné kontakty) v objednávke

·        obsahovú náplň knihy, komiksu a ďalších podobných produktov, oficiálne prezentovaných výrobcom.

Podrobnejšie informácie spolu s popisom ako postupovať pri stornovaní objednávky nájdete v sekcii Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy.
 

Reklamácia tovaru a odstúpenie od kúpnej zmluvy


Podrobnejšie informácie spolu s popisom ako postupovať pri stornovaní objednávky nájdete v sekcii nájdete v sekcii Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy.

 

Alternatívne riešenia súdnych sporov


Problémom a možným sporom sa snažíme čo najviac predchádzať. Ak už sa nám niečo nepodarí tak ako by ste si želali, najlepší spôsob je kontaktovať priamo nás. Ak sme pochybili, vieme si to priznať a pokúsiť sa uviesť veci na správnu mieru. Najjednoduchším riešením akýchkoľvek sporov, či nedorozumení je preto kontaktovať v prvom rade priamo nás. A to sa oplatí ešte pred tým, než sa rozhodnete prať „špinavú bielizeň“ na sociálnych sieťach, v škole, v rodnej krčme, či na rodičovskom združení. Ale ako to už v živote chodí, občas narazí „kosa na kameň“ a patová situácia si vyžaduje zásah „z vonku“. V takom prípade máte možnosť podať podľa zákona 391/2015 Z.z. návrh na začatie alternatívneho súdneho sporu. (link).

Okrem iného nás ma na starosti Orgán dozoru:
Inšpektorát SOI pre asi Bratislavský kraj (over)
adresa, kontakt

Na ktorý sa môžete obrátiť tiež.
 

Spracovanie osobných údajov a ich ochrana


Podrobné informácie o ochrane a spracovaní osobných údajov sa dočítate v sekcii Ochrana osobných údajov (link)

 

Newsletter a odber informačných e-mailov zo stránky Nekonecno.sk


Nie nič ľahšie ako byť neustále v obraze. Stačí sa zaregistrovať, alebo požiadať o odber noviniek cez jednoduchý formulár, ktorý nájdete v spodnej časti našej stránky. Náš newsletter posielame približne 1 x týždenne a obsahuje informácie o aktuálnych aj pripravovaných novinkách a akciách, ale aj články o nás či zo sveta popkultúry. Budete tak vedieť o všetkom medzi prvými!
Ak ste registrovaný zákazník, túto službu máte automaticky aktivovanú. Môžete si ju však kedykoľvek deaktivovať vo svojom profile „moje Nekonečno“. Všetkým našim zákazníkom navyše niekoľkokrát ročne zašleme informáciu s dôležitými informáciami súvisiacimi s prevádzkou e-shopu Nekonecno.sk, prípadne zmenami ak nejaké nastanú.

 

Záverečné ustanovenia


Tieto všeobecné obchodné podmienky sú záväzné pre obe zúčastnené strany (zákazník a spoločnosť 42 s.r.o., Nekonecno.sk) a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Zároveň si vyhradzujeme právo kedykoľvek tieto všeobecné obchodné podmienky meniť a dopĺňať pričom povinnosť oznámenia takýchto zmien vzniká uverejnením ich písomnej podoby na stránke tohto e-shopu (Nekonecno.sk).

Uvedené všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči kupujúcemu momentom uzatvorenia kúpnej zmluvy (potvrdením objednávky).

Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že si tieto obchodné podmienky prečítal, porozumel im a v celom rozsahu s nimi súhlasí.

Na vzťahy neupravené týmito podmienkami sa vzťahujú ustanovenia Občianskeho zákonníka, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode a o zmene a doplnení zákona č. 128/2002 Z.z. o štátnej kontrole vnútorného trhu vo veciach ochrany spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení zákona č. 284/2002 Z.z. v znení neskorších predpisov a a Zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na základe zmluvy poskytovanej na diaľku.  

Prajeme príjemné nakupovanie. V prípade nejasností sme vám radi k dispozícií.

Vaše Nekonečno

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie