Postupy (výmena, vrátenie, reklamácia)

Postup reklamácie, vrátenia, alebo výmeny tovaru.

Pre zjednodušenie celého úkonu vrátenia, alebo výmeny tovaru sa riaďte prosím nasledujúcim postupom. Skôr než začnete, odporúčame prečítať si pozorne Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy.

 

Postup reklamovaného tovaru

 

1. Prečítajte si pozorne Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy. Ak máte pocit, že vaša reklamácia je oprávnená, pokračujte ďalším bodom.

2. Kontaktujte nás mailom, alebo telefonicky (Kontakty) v lehote 14 dní od prevzatia zásielky.

3. Stiahnite, vyplňte a vytlačte tento formulár, alebo napíšte list s opisom situácie/vady.

4. Pripravte pôvodný výrobok na zaslanie. Okrem výrobku nezabudnite k nemu pribaliť aj kompletné príslušenstvo (ak obsahuje), kópiu daňového dokladu (faktúry) a vyplnený formulár, prípadne list s opisom situácie/vady aj aktuálny kontakt kde vás môžeme zastihnúť (ak sa medzičasom zmenil).

5. Balíček poctivo zabaľte a zabezpečte proti poškodeniu pri preprave.

6. Balíček nám pošlite (ideálne až po dohode s nami) na adresu: 42 s.r.o., Suché miesto 82, 900 25 Chorvátsky Grob, najlepšie doporučenou zásielkou. Neposielajte ho prosím na dobierku, zbytočne tým skomplikujete situáciu sebe aj nám a predĺžite si tak nechtiac dobu vybavenia reklamácie, ďakujeme.
V deň prijatia zásielky budete informovaný mailom.


Postup vrátenia tovaru

 

Táto situácia sa týka vrátenia tovaru bez udania dôvodu.

1. Prečítajte si pozorne Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy, najmä kapitolu Vrátenie tovaru a odstúpenie od kúpnej zmluvy. Ak máte pocit, že na vrátenie tovaru máte nárok, pokračujte ďalším bodom.

2. Kontaktujte nás mailom, alebo telefonicky (Kontakty) v lehote 14 dní od prevzatia zásielky.
3. Stiahnite, vyplňte a vytlačte tento formulár, alebo napíšte list s opisom situácie.
4. Pripravte pôvodný výrobok na zaslanie. Okrem výrobku nezabudnite k nemu pribaliť aj kompletné príslušenstvo (ak obsahuje), kópiu daňového dokladu (faktúry) a vyplnený formulár, prípadne list s opisom situácie aj aktuálny kontakt kde vás môžeme zastihnúť (ak sa medzičasom zmenil).

4. Balíček poctivo zabaľte a zabezpečte proti poškodeniu pri preprave.

5. Balíček nám pošlite (ideálne až po dohode s nami) na adresu: 42 s.r.o., Suché miesto 82, 900 25 Chorvátsky Grob, najlepšie doporučenou zásielkou. Neposielajte ho prosím na dobierku, zbytočne tým skomplikujete situáciu sebe aj nám a predĺžite si tak nechtiac dobu vybavenia reklamácie, ďakujeme.
V deň prijatia zásielky budete informovaný mailom.


Postup výmeny tovaru

 

Tričko je vám malé/veľké? Nevadí, stačí dodržať nižšie uvedený postup.


1. Prečítajte si pozorne Reklamačný poriadok a odstúpenie od zmluvy. Ak máte pocit, že na výmenu tovaru máte nárok, pokračujte ďalším bodom.

2. Výrobok nesmie byť používaný (len v rámci skúšania), v prípade odevu, neodstraňujte štítky!

3. V našom e-shope si vytvorte klasickú objednávku na tovar, o ktorý máte záujem namiesto pôvodne objednaného (aj v prípade veľkosti) v lehote 14 dní od prevzatia zásielky.
4. Pri dokončení objednávky zaškrtnite v poslednom kroku políčko VÝMENA TOVARU a objednávku odošlite.
5. Alebo, stiahnite, vyplňte a vytlačte tento formulár, alebo napíšte list s opisom situácie.
6. Pripravte pôvodný výrobok na zaslanie. Okrem výrobku nezabudnite k nemu pribaliť aj kompletné príslušenstvo (ak obsahuje), kópiu daňového dokladu (faktúry) a vyplnený formulár, prípadne list s opisom situácie.
7. Balíček poctivo zabaľte a zabezpečte proti poškodeniu pri preprave.

8. Balíček nám pošlite (ideálne až po dohode s nami) na adresu: 42 s.r.o., Suché miesto 82, 900 25 Chorvátsky Grob, najlepšie doporučenou zásielkou. Neposielajte ho prosím na dobierku, zbytočne tým skomplikujete situáciu sebe aj nám a predĺžite si tak nechtiac dobu vybavenia reklamácie, ďakujeme.
V deň prijatia zásielky budete informovaný mailom.

 

Ako postupovať pri nekompletnosti zásielky, alebo mechanickom poškodení.

Ak sa už stane, že:
• v zásielke nájdete tovar, ktorý ste si neobjednali (napríklad prišlo k zámene zásielok na našej strane)
• tovar prišiel nekompletný (ak objednáte viacero druhov výrobkov s rôznou dodacou lehotou, prosím skontrolujte si, či vám nebola takáto zásielka rozdelená)
• tovar prišiel nekompletný (napr. chýba dôležitá súčiastka, príslušenstvo, ktoré podľa popisu v detaile pri produkte má byť súčasťou výrobku)
• tovar prišiel poškodený pričom samotný balík nejavil viditeľné známky poškodenia
je túto skutočnosť nutné oznámiť nám telefonicky, alebo mailom do 48 hodín od prevzatia zásielky. Neskoršie reklamácie nekompletného, alebo poškodeného tovaru nemusia byť uznané. Nekompletnosť hier, stavebníc, puzzle je nutné oznámiť do 14 dní od prevzatia.

 

Ako postupovať pri reklamácií prepravných služieb

 

Na doručovanie zásielok využívame služby zmluvných partnerov, ktorých sme starostlivo vyberali nielen podľa ceny, ale aj kvality doručovania. Napriek tomu sa môže stať, že zásielka nekorektným zaobchádzaním pri preprave príde poškodená. V takom prípade dbajte na tieto pokyny:

Pri prevzatí zásielky od kuriérskej spoločnosti si zásielku dôkladne skontrolujte.
V prípade zjavného poškodenia zásielky (obal balíčka je potrhaný, rozmočený,...) ihneď spríšte s prepravcom protokol o poškodení zásielky.
Nenechajte sa prepravcom obmäkčiť, keď vám bude tvrdiť, že zásielka je „len trochu potrhaná“, ale veď obsah je určite v poriadku.
Ako príjemca zásielky ste povinný dôkladne ju skontrolovať, zistené nedostatky spísať v prítomnosti kuriéra tzv. reklamačný protokol a do škodového záznamu uviesť zistený stav. Pri nesplnení spísania škodového zápisu nemôžu byť dodatočné reklamácie akceptované. Ak je obal zásielky viditeľne mechanicky poškodený spôsobený prepravou, zásielku nie ste povinný prevziať.
V prípade problému s dopravnou službou píšte na adresu info@nekonecno.sk a do predmetu uveďte Sťažnosť na dopravcu. Popíšte problém, uveďte svoj aktuálny kontakt, číslo zásielky a tiež číslo faktúry. Vašu sťažnosť postúpime prepravcovi a o výsledku sťažnosti vás budeme informovať. Problémy tretích strán so zlou manipuláciou so zásielkami nemôžu byť vašou starosťou a znepríjemňovať vám nakupovanie v našom e-shope.

 

V prípade nejasností, alebo potrebujete poradiť, neváhajte nás kontaktovať. Nehryzieme 
Vaše Nekonečno.